I´m tha f*cking best!

Nae här svär vi inte...

Jag e bara såå bra!
I helgen har jag gjort klart engelska uppdraget, matte 16, och tro det elr ej men JAG lyckades klippa Lusen SJÄLV!! ? Är jag inte för bra !?? Asso han e typ omöjlig att klippa när han e drågad och jag klippte hela honom utan att ens brämsa! Jag är så stolt över mig själv! :D

Så tre saker jag trodde var omöjligt, gjorde jag! :D *stolt*

men gud sikket roligt inlägg det vart ?..
vet inte vilken bild ja ska ta så blir någon finfin ...


a väldigt fin som sagt... men fick bli den för ja saknar min käraste bästa prinskorv så mycket! <3

puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Han som förstör frukten störst bäst och vackrast

Rödtott xxdxddxdxd det var mitt ord

2010-09-07 @ 21:12:16
URL: http://williamsdagbok.hestmail.nab

Kommentera är du söt ♥

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Lugnt, bara jag som ser)

Din blogg? (om du har någon):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0