SM kvalad!

Hej, och förlåt för dåligt uppdaterande, skulle gjort det i går kväll men ja somna, hehe ;)
Men helgen har vart bra, det har gått både bra och dåligt kan man säga. Första dagen gick Lois dåligt och Lusen bra, andra dagen var det tvärtom.

Resultat

Lörd: Lois gick jätte dåligt och kändes inte alls bra, så skit vart det av det.

Lusen var jätte duktig och fick ett stopp och ett nedslag, men det var derbyt och han hade aldrig någonsin sett sånna konstiga hinder som jag sa åt honom att hoppa, o han vart alldeles förvirrad stackarn :D men duktig va han!

Sönd: Lusen var jätte slarvig och rev tre stycken, tror att han är trött sen derbyten på 21 hinder igår..

Lois var jätte duktig och nollade grunden i MSV A och då kvalade vi till SM (!) , rev ett i omhoppningen men kom tvåa ! Duktig tant! <3


Men nu mina kära vänner ska jag gå och sova snart, ganska trött nu faktist ;)

godnatt kyssen på er alla!

 


Kommentarer

Kommentera är du söt ♥

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Lugnt, bara jag som ser)

Din blogg? (om du har någon):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0