förkyld...

Hahah Hej! Är inte den här bilden väldigt fin eller vad?! hah :D

M men idag är jag faktist lite sjuk känner jag, vilket inte va så lyckat för vi har haft svenska prov HELA dagen i skolan,(lägg märket till hela...) vilket betyder alla tysta i hela klassen utom jag som sitter o snorar o nyser.. men what ever, det fick dom stå ut med nu. Men provet gick bra i alla fall :) tror jag.. O eftersom att jag kände mig nöjd med min insatts för dagen så belönade jag mig själv med en fantastisk macka från bagarstugan, mmmm...  Så väldigt nöjd med mig själv gick jag hem o gjorde t.o.m lite läxor medans jag tugga i mig min mummsiga macka! :P
Det spöregna hemma o jag skulle träna men nu ringde precis min tränare o sa att hon hade ryggskott så.. ingen träning i spöregn heller :D
dagen blev väldans bra tillslut(y


Kommentarer

Kommentera är du söt ♥

Ditt vackra namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Lugnt, bara jag som ser)

Din blogg? (om du har någon):

Vad har du på hjärtat då?

Trackback
RSS 2.0